Artistákkal indul a Theodora Calcia bevezető kampánya

Theodora Kékkúti természetes ásványvíz ezentúl Theodora Calcia néven fut tovább új csomagolásban.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:

A kampány 2024. július elejétől indul TV-ben, online és digitális felületeken, amit PR cikkekkel és POS megjelenésekkel erősítünk.

Kampánycél:

A kampány célja, hogy az emberi test vitalitásán keresztül mutassa be, hogy a kalcium napi rendszeres fogyasztása többek között hozzájárul az izmaink normál működéséhez, az erős csontozatunk fenntartásához, és a normál anyagcsere-folyamatokhoz. Magyarország legmagasabb kalciumtartalmú természetes ásványvize a Theodora Calcia egy palackjában (1,5l) 390 mg kalcium található, amely természetes módon tudja biztosítani a fogyasztók számára a mindennapi kalciumszükségletük közel 50%-át.

Kampány fő üzenete:

A Theodora Calcia természetes módon biztosítja az emberi test számára a megfelelő mennyiségű és minőségű kalciumot.

Kreatív koncepció:

„A Theodora Calcia természetes formában biztosítja a szervezetünk számára a szükséges kalcium bevitelt és az ásványi hidratációt. A mindennapi kalcium fogyasztás pedig hozzájárul a vitalitásunk megőrzéséhez. A vitalitás képi formában történő kommunikációjára nem is találhattunk volna tökéletesebb partnert, mint a Recirquel. A 2012-ben alapított, nemzetközi szinten is elismert magyar újcirkusz társulat által megalkotott műfaj, a cirque danse a cirkusz és a modern tánc egyesítésével a közönség széles köre számára kínál kiemelkedő művészi élményt. Ennek megfelelően, a kampány kreatív koncepciója is arra épült, hogy párhuzamot teremtsünk a Theodora Calcia-ban gazdagon fellelhető kalcium adta előnyök és a Társulat művészei és előadásuk között, megmutatva ezzel azt a természetes vitalitást, amit a kalcium nyújthat a fogyasztóknak” – mondta Czibula Krisztián, a Szentkirályi Magyarország brand managere.

A márka új szlogenje is erre a kapcsolatra épít: Theodora Calcia. A természetes kalcium adta vitalitás.

A reklámok:

Alkotók listája:

Megbízó
Szentkirályi Magyarország Kft.
Marketingigazgató: Schenk Péter
Senior Brand Manager: Bara Boglárka
Brand Manager: Czibula Krisztián

Kreatív ügynökség: Mito Creative

Produkciós cég: 235 Productions, rendező: Garai Gábor